Friday 11 April 2014

Bagaimana saya jatuh cinta?

Assalamualaikum. .hai..kali ni saya nak share macam mana saya boleh jatuh cinta dgn SHAKLEE. Bermula mengandung kan Aisyah qaisara saya mula utk mencuba SET MENGANDUNG SHAKLEE.
Apa ada dalam set tu??
1) Vitalea
2) B Comp
3) Vit c (ms tu sustained release vit c oos so sy amik yg chewable)
4) ostematrix
5) ESP
6) omega (sy amik bila dah 4 bulan lebih)

Wow..banyaknya..boleh ker saya telan ni..banyak nya..mula2 memang rasa banyak tp bila dah start makan dah tak rasa banyak dah.
Semua ni dalam botol besar2 so boleh tahan 3-4 bulan.sampai ke pantang pun masih boleh guna. Jimat kan..

Kesan ambil SET MENGANDUNG SHAKLEE?
Yang paling ketara kaki saya tak der cramp waktu malam.
Tak der darah tinggi, darah rendah atau pun kencing manis.alhamdulilah..
Naik tangga turun tangga tak jadi masalah.ofis saya tingkat 4 tak der lift hokey...pg2 hantar damia g rumah pengasuh pun kat ting 4.
Kaki saya tak der bengkak macam orang lain walaupun dah dekat due dan hingga lah bersalin.

So kepada ibu2 yang tengah mengandung tu saya nasihat supaya ambil la set mengandung shaklee ni.pasti berbaloi dan sangat berpuas hati..so tunggu apa lagi?

Dapatkan set ini dari saya dan saya akan berikan consultation secara percuma.

Jemput like page saya

https://www.facebook.com/1familyhealthcare?ref=stream

https://www.facebook.com/messages/1familyhealthcare?ref=stream

https://www.facebook.com/messages/nor.b.hashim

Sms/whatsapp 0196424313




No comments:

Post a Comment