Friday 4 July 2014

Bagaimana nak maintain susu badan di bulan puasa

SUSU DROP DI BULAN PUASA???

Tidak bg saya...Alhamdulilah..pertama kali tahun ni saya berpuasa dengan menyusukan sepenuhnya anak saya, Aisyah Qaisara. Risau juga kalau2 susu drop, nak hawa susu apa pergi rumah pengasuh?

Apa saya buat? Pertama sekali saya berdoa minta pada Allah minta cukup la susu untuk aisyah..saya fikir positif..alhamdulilah setakat hari ni susu masih mencukupi.

Tapi kan..pemakanan saya rs penting juga.saya nasik memang tak tinggal..di samping tu, saya ada amik juga supplements SHAKLEE.Alhamdulilah body saya memang sgt serasi dengan Shaklee.

Apa yang saya amik? Waktu sahur saya mesti minum PERFORMANCE DRINK + ESP + MEALSHAKE.Bagi saya ESP da MEALSHAKE memang milk booster sy. Lepas sahur saya pam, nanti kang kul 11am cik b dah start rasa berdenyut. Set ni nama dia Mighty 3 Gems.

Tapi walau pun kita amik supplements, konsep penyusuan kena ikut jg.jgn ingat supplements SHAKLEE ni magic..minum sekali, tup..tup..melimpah  ruah susu..kena la rajin pam yer.

Mak2 yang lain mcm mana pulak? Jom share citer and pengalaman masing2.klu ada yg rasa nak try set menyusu SHAKLEE boleh la hubungi saya. Set yang lain pun ada tau..u olls just bagitau apa masalah korang insya Allah saya akan cadangkan set yang sesuai dengan masalah dan bajet korang.

Kalau korang nak order sendiri pun boleh..tak jadi masalah..korang klik link ni k..

Mighty 3 Gems : http://bit.ly/nbh3gems

Set Menyusu Bajet :  http://bit.ly/nbhsetmenyusubajet

Hubungi saya
Baiti 0196424313

No comments:

Post a Comment