Saturday 1 November 2014

SIAPA SAYA????

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya yang tak seberapa ni..salam perkenalan saya hulurkan..So,oleh itu saya dengan besar hati ingin memperkenalkan serba sedikit latar belakang saya..Orang kata tak kenal maka tak cinta..Tak gitu???

Nama saya seperti dalam ic ialah NOR BAITI BINTI HASHIM. Saya dah pun berkahwin dengan 1 lelaki Melayu nama Khairol Nizan bin Mohd Yusoff 4 tahun yang lalu..Kami telah pun dikurniakan 2 orang cahaya cinta yang comei2..Baka saya la tu..hihihi. Jgn marah yer ayang sayang, gurau jer.. Kami laki bini kerja polis dan tinggal di Kuarters Perumahan IPD Gombak..nanti raya jemput la datang..

Selain bekerja sebagai polis, saya juga merupakan usahawan kecil-kecilan. Baru jer saya berkecimpung dalam dunia perniagaan ni. Saya baru perasan bakat meniaga saya ni setahun yang lepas. Saya sebenarnya dari kecik dah mula meniaga. Saya tolong mak saya jual nasi lemak kat depan rumah dan memang laku gilerrr.. Tiap pagi gerenti clear. Aiskrim malaysia pun saya jual gak. RM0.10 je sebatang.. Itu kisah dulu la..

Sekarang..nak tau sayameniaga apa..Saya jual makanan kesihatan..ala,omputih kata supplements..keluaran syarikat SHAKLEE. So, jika anda nak dapatkan vitamin shaklee, bolehla hubungi saya dan saya akan beri konsultasi percuma..Bukan main jual aje tau..mereka yang berada di kawasan Selayang, Batu Caves, Gombak dan Rawang boleh la dapatkan vitamin shaklee dengan penghantaran percuma. Kawasan mana lagi penghantaran percuma??? Bukit Perdana, Bukit Aman, Masjid Jamek, Jalan TAR, Danau Kota dan kawasan sewaktunya insyaallah suami saya akan uruska..tq my darling ayang sayang.

 Jadi jangan segan silu hubungi saya Baiti 0196424313.. Insyaallah anda akan dilayan dengan kadar yang segera..

Jumpa lagi di entry yang lain..

















No comments:

Post a Comment